Logo Praktijk ZiZ

Praktische info
en werkwijze

Wil je me graag ontmoeten en weten wat ik voor je kan betekenen? In een (vrijblijvend en gratis) kennismakingsgesprek verkennen we je vraag of situatie en kunnen we de mogelijkheden bespreken.

Wanneer je na het kennismakingsgesprek besluit om verder te gaan en een traject te starten, volgt een intake. Op basis daarvan stel ik een plan van aanpak op. Nadat we overeenstemming hebben over je doel en het traject, plannen we een coachsessie in. Tijdens een coachsessie luister ik naar je, stel ik je vragen en laat ik je oefeningen doen. Soms geef ik je een opdracht mee om thuis zelf mee aan de slag te gaan. Na afloop van elke sessie bekijken we of een volgende sessie gewenst is.

Tijdens de coaching en rouwbegeleiding maak ik gebruik van verschillende methoden, tools en technieken. Ik werk met name oplossingsgericht en systeemgericht. Daarnaast maak ik onder andere gebruik van Voice Dialogue, Transactionele Analyse, RET en mindfulness.

Website_8

Tarieven

Kennismakingsgesprek

Ca. 30 minuten

Gratis

Intakegesprek

60 minuten

Particulier: €75,-
Zakelijk: €100,-

Sessie

60 minuten

Particulier: €75,-
Zakelijk: €100,-

Praktijk ZiZ is vrijgesteld van BTW

Vervolg

Mocht je (enige tijd) na afloop van een coachingstraject behoefte hebben aan een vervolg (bijvoorbeeld een eenmalige sessie of een nieuw coachingstraject), dan kunnen we uiteraard opnieuw de mogelijkheden bespreken.

Aangesloten bij...

Praktijk ZiZ is aangesloten en geregistreerd bij het NOBCO, de beroepsorganisatie voor professionele coaches in Nederland. Praktijk ZiZ hanteert de Internationale Ethische code IEC. Daarnaast is Praktijk ZiZ aangesloten en geverifieerd bij Coachfinder, het grootste coachingsplatform van Nederland (een initiatief van Psychologie Magazine). Ook kun je Praktijk ZiZ vinden op Vind-een-coach.

keurmerk-coachfinder-150x150-3
logo-nobco-affiliated-with-emcc-rgb-2

Klachtenregeling

Als je niet tevreden bent over de verleende diensten door Praktijk ZiZ, hoor ik dat graag van je. Je klacht wordt serieus genomen en is aanleiding voor Praktijk ZiZ om na te gaan of de kwaliteit van de coaching of training kan worden verbeterd. Nadat je je klacht (bij voorkeur schriftelijk) bekend hebt gemaakt, proberen we altijd of we deze samen in een gesprek op kunnen lossen. Lukt dit niet, dan kun je je wenden tot de klachtenprocedure van het NOBCO.